keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Kaksin aina kaunihimpi, vai?

Kuva Google

Seksi on kahden ihmisen välistä. Vai onko? Löytyykö teidän lukijoiden joukosta kimppakivaa kokeillutta? 

Minä olen kokeillut. Kahden miehen kanssa. Sanoisin että mielenkiintoinen kokemus. 

Minulla oli vuosi-pari sitten "jotain säätöä" erään miehen kanssa, eräänä viikonloppuna hän tuli sitten käymään kaverinsa kanssa. Kimppakivasta ei ollut mitään puhetta. Tämä silloinen mieheni (olkoot hän Pasi) johdatteli minut sitten makuuhuoneen puolelle, hänen kaveri (Teemu) jäi olohuoneeseen. 

Pasi ryhtyi suutelemaan minua ja kuiskimaan tuhmia, kiihotuin. Hetken päästä hän kuiskasi että "mitä jos pyydetään Teemu mukaan". Menin hiljaiseksi ja hämilleni hänen ehdotuksesta, en osannut sanoa mitään. Pasi myös huomasi, että hän oli osannut yllättää minut ihan täysin ja rauhoitteli että ei tehtäisi mitään mitä en haluaisi, sanoisin vain heti jos joku asia ei sovi, mentäisiin ihan rauhassa, ei olisi mitään hätää. Nämä sanat rauhoittivat minua, hetken mietin asiaa ja suostuin. Pasi työnsi makuuhuoneen oven auki, Teemu huomasi tämän ja tuli makkariin. 

Sanoin pojille etten ollut ikinä ennen kokeillut mitään vastaavaa ja että en todellakaa tiedä mitä pitäisi tehdä. Pojat rauhoittelivat ja sanoivat että he hoitavat homman, minun tarvisi vain nauttia ja kertoa jos ei tunnu hyvältä. 


Pasi aloitti suutelemalla minua, Teemu hieroi samalla rintojani. Aluksi minua jännitti suunnattomasti ja olin varuillani, hetken päästä kuitenkin rentouduin ja pystyin nauttimaan tilanteesta. 


Teemun kädet siirtyivät alemmas ja Pasi siirtyi nuolemaan rintojani. Teemu siveli alavatsaani, josta taitavasti siirsi sormensa hellästi klitorikselleni. Huokaisin nautinnosta. 


Pasi otti kädestäni kiinni ja ohjasi sen hänen kivikovalle kalulleen. Otin kalusta tiukan otteen ja aloitin runkkaamaan sen minkä omalta nautinnolta pystyin. Teemu kun samalla taitavasti käsitteli minua. Välillä käteni pysähtyi ja puristui tiukemmin Pasin kalun ympärille, tällöin hän voihkaisi nautinnosta.


Näin jatkoimme hetken aikaa, kunnes Teemu tuli päälleni ja kysyi haluanko jatkaa, tässä vaiheessa olin jo niin kiihottunut että anelin häntä tulemaan sisälleni. Lopetin Pasin runkkaamisen ja Teemu tuli sisääni. Pasi siirtyi jälleen hyväilemään rintojani, luoja että se oli taivaallinen hetki ! En olisi kestänyt enää kauaa joten sanoin että laukean ihan juuri, Teemu lopetti panemisen, tuli hitaasti pois sisältäni. Pasi tuli naamani ylle ja ohjasi kalunsa suuhuni, sekin oli niin kiihottavaa. Imin ja nuolin Pasin kovaa kalua jonkun aikaa, kunnes hän sanoi että minun pitää lopettaa ettei hän laukea suuhuni. 


Pasi siirtyi päälleni ja hieroi kaluaan kiusoittelevasti klitoristani vasten, olin räjähtää nautinnosta. Tällä välin Teemu otti kädestäni kiinni ja ohjasi sen runkkaamaan vuorostaan hänen kalua. Vihdoin sain Pasin sisääni, samalla runkkasin Teemua. Teemu kysyi, saisiko hän laueta rinnoilleni, yritin voihkailujeni lomassa vastata myöntävästi ja kiihdytin runkkaustahtia. Hetken päästä Teemu veti kalunsa pois ja sanoi ihanan käskevästi että "nyt sä nainen vaan nautit" ja ryhtyi runkkaamaan itseään.

Eipä aikaakaan kun kuului Teemun yhä kiihtyvä voihkinta ja sitten jo tunsinkin rinnoillani jotain lämmintä, Teemu oli lauennut päälleni. Tämä tuntui jotenkin erityisen kiihottavalta ja sanoin Pasille että kauaa ei enää mene. 

Hetken päästä sainkin orgasmin kun sängyssäni oli kaksi miestä yhtä aikaa. Pasi tuli myös tästä hetken päästä sisälleni. 


Siinä minä makasin, kahden miehen kanssa, täysin tyydyttyneenä. Yksi kokemus rikkaampana. 


Pidin kyllä tuosta, mitään valittamista en asiasta keksi. Pelisäännöt oli selvät, kakkoseen ei ole menemistä. Tunsin Pasin hyvin, Teemua en toki aiemmin ollut nähnytkään. Mutta Pasin tuntien Teemua ei enää olisi jos hän olisi tehnyt jotain mistä en olisi pitänyt. Ja hyvin pojat hommansa osasivat. 


Aluksi tosiaan oli outoa, kaksi miestä ja minä? Huih. 


En tiedä kuitenkaan lähtisinkö kokeilemaan uudestaan, en tiedä, voi olla..


Jos kimppakivaa kokeilee, niin olen sitä mieltä että toinen ei saa olla seurustelukumppani. Jos menisin joskus vielä kahden miehen kanssa sänkyyn, en missään nimessä haluaisi, että toinen olisi oma mieheni. Se olisi liian outoa. Enkä haluaisi mitään mustasukkaisuuskohtauksia siinä vaiheessa. 


Se kuulostaisi paremmalta, että oltaisiin vain kavereita keskenään. Kellään ei olisi mitään ihmeellisiä tunteita ketään kohtaan, ja kaikille muutenkin pelisäännöt selvät. 


Tosiaan nuo pelisäännöt.. Niistä on tietysti hyvä sopia etukäteen, mitä saa tehdä, mikä on ehdoton ei. Niinkuin minulla, ehdoton ei kakkoselle. On myös tärkeä tietää, että voi sanoa heti kun haluaa pistää pelin poikki. 


Mitä mieltä te olette asiasta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti