lauantai 3. syyskuuta 2011

Suoraa puhetta



 Kuten olen sanonut, minulla on ollut useita petikumppaneita. Silti niitä, joiden kanssa en ole sänkyyn hypännyt, tuntuu tämä asia suuresti ärsyttävän. Varsinkin, jos heidän paras kaverinsa on minun vakipano. 

Keskustelin asiasta eilen kahden kaverin kanssa, olkoon heidän nimensä tässä nyt vaikka Timo ja Mika, vakipano olkoot Jani. Keskustelu eteni jotakuinkin tähän tapaan:

- "Miks sä annat Janille mutta et mulle?" Mika kysyi.
- "No ei kai mun nyt tarvi kaikille antaa, Janin kanssa on toimiva seksisuhde, siksi annan sille mutta en sulle" sanoin.
- "Sulla on hyvät tissit, voisit antaa mullekin" Timo väläytti.
- "Olkoot ny kuinka hyvät vaan mutta teille en anna, piste" napautin.
- "Mä oon sua niin kauan yrittäny sänkyyn että voisit jo kyllä antaa, meinasin eilenkin kysyä mutta en kehdannu" Mika intti. 
- "Mä en oo niin hirveesti yrittäny mutta nyt ku puheeksi tuli niin kyllä mä voisin sua panna ilomielin" Timo jatkoi.
- "Jaaha, no, kumpikaa teistä ei saa multa tänään, eikä tuu kyllä koskaa saamaankaa" sanoin. 
- "Mutta en ymmärrä miksi annat Janille, ku meilläki vois olla toimiva ja hyvä seksisuhde, sitäpaitsi mä olisin paljo parempi ku Jani, sehän on ihan mulkku" Mika yritti.
- "Jaa miten niin Jani on mulkku" kysyin.
- "No se kertoo aina ku te ootte pannu" Mika sanoi
- "No eipä ollu yllätys, sitä paitsi viimekertaisesta kuulit kyllä multa ensi. Ja tasan tunnen sut, kyllä säki Janille kerrot ku joltain saat" sanoin.
- "No aivan sama, mutta olisin silti parempi ku Jani. Anna nyt mulle, panettaaki niin perkeleesti, piti eilen vetää käteen ja ajatella sua, oli vähä tympeetä ku piti vaan kuvitella sut runkkaamassa mua" Mika uneksi.
- "Mhmh, mistä sä tiedät että mä oon hyvä siinä" tiedustelin.
- "Jani kerto että sulla on ihan taivaallinen vasuri ja osaat suihinoton helvetin hyvin" Mika valaisi.
- "Jaa, no niimpä tietenki, mut kiva kuulla että en oo ihan surkea" ylpeilin.
- "Joo et, mäki oon kuullu et oot hyvä" Timo yhtyi keskusteluun
- " No, saatte nyt tyytyä niihin mielikuviin mitä Jani kertoo, en aio antaa teille, kummallekaan, piste" napautin. 

 Poikien inttäminen jatkuu keskustelusta huolimatta varmaan ikuisuuden. 

Onko tuollainen suorapuheisuus oikeasti kovin fiksua? Itse en kyllä katsoisi tuota hyvällä jos en olisi niin hyvä kaveri näiden poikien kanssa. 

Miten teidän mielestä naista kannattaa johdatella sänkypuuhiin? Ei kai nyt sentään suoraan kysymällä että annatko? Toivottavasti ei, itse en ainakaan lämpene sillä tavalla. Pitää olla yritystä, miten te yritätte? 

Kertokaa toki naisetkin, miten te yritätte miehiä sänkyyn? Vai yritättekö ollenkaan? 

Entä miten tarkasti miehet te kuvailette ja kerrotte panojanne kavereille? Entä naiset?

Itse kyllä puhun näistäkin puuhista parin ystäväni kanssa, aika tarkasti. Onhan välillä mukava kertoa kaikki ihanan likaiset yksityiskohdat jollekin? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti