sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Tuulettumassa



Eilen olin kaverini kanssa viihteellä. Minulla ainakin oli niin hauskaa ! Tiesin, että Lassi on reissussa, enkä olisi voinut törmätä siihen. Näin toki Lassin tyttöystävän siellä mutta sekään ei saanut fiilistäni pilalle. 

En malttanut poistua tanssilattialta koko iltana muuta kuin tiskille ja tupakalle. 

Noh, sitä jumalaisen komeaa miestä ei valitettavasti näkynyt. Aika surkea tarjonta tuntui olevan muutenkin liikkeellä. Ja paljon ulkomaalaisia. Jotenkin eriyisen paljon. Ja siitä se ajatus sitten lähtikin...

Siinä tanssiessa huomasin erään turkkilaisen miehen katselevan minua. Hän oli kuuma, luoja että hän oli kuuma ! Tuijotin häntä ja hän hymyili. Jatkoin tanssimista ja hän tuli luokseni. Ouh, kielimuuri ! Hän ei puhunut oikeastaan sanaakaan suomea, joten puhuimme englantia. Tai yritin, en oikein ole puhunut englantia hetkeen, niin se nyt meni vähän niin ja näin. :-D


Mutta kehonkielihän se tärkein on. Mies jäi tanssimaan kanssani ja kaverini näki parhaaksi mennä laukkujemme kanssa istumaan pöytään. Tanssiessa tunsin, miten hänen housuosastolla oli tapahtunut, miten hän tanssiessa painoi itsensä minua vasten. Mhmgh, se oli niin seksikästä, ihanan tummat silmät katsoi intensiivisesti minuun. Tuohon lisäksi hänen ihana kosketus sai vatsanpohjassani aikaan nipistelyä. 


Hetken mielessäni kävi että kiskon tuon komistuksen vessaan ja naisin häneltä tajun kankaalle, mutta ajattelin (kerrankin) fiksusti ja jätin houkuttelevan kysymyksen esittämättä. Hän pyyteli minua mukaansa, kertoi jopa osoitteensakin, mutta joku itsesuojeluvaisto minulla sentään oli enkä lähtenyt hänen matkaan. Joku siinä jännittää, mies on ulkomaalainen ja meillä ei ole yhteistä kieltä. Puhelinnumerot kyllä vaihdoimme ja olemmekin pitkin päivää tekstailleet. Hän pyysi minua taas tänään luokseen, mutta olen halunnut vain olla kotona ja viettää ihanaa koti-iltaa. 


Ehkä joskus menenkin, saa nähdä. ;) Nyt tyydyn vain vaihtamaan tekstareita ja olemaan hänen facebook-kaveri. 


Näillä mennään, pidetään silmät auki komistusten varalle ! 


Mitä teidän, lukijoiden, viikonloppu meni? Mitä teille muuten kuuluu? Olisi mukava saada teistä jotain merkkiä, tiedän että lukijoita täällä käy ;) 
 Oletteko jääneet vakkarilukijoiksi? Mitä pidätte blogista?

2 kommenttia:

  1. Yritin liittyä lukijaksi mutta jostain syystä ei ondannut... Yritänpähetken päästä uudestaan ;)

    VastaaPoista
  2. No voi sentään, se on tämä tekniikka, ei voi aina käsittää ! :-D Toivotaan että onnistuu, tervetuloa ! ;D

    VastaaPoista